Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada crowd simulation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 16.3 x 2.0 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN
144714449x
ISBN13
9781447144496
N° edición
0002

crowd simulation (en Inglés)

Daniel Thalmann (Autor) · Soraia Raupp Musse (Autor) · Springer · Tapa Dura

crowd simulation (en Inglés) - Thalmann, Daniel ; Musse, Soraia Raupp

Libro Nuevo

$ 2,295.32

$ 4,173.31

Ahorras: $ 1,877.99

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 70 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "crowd simulation (en Inglés)"

Research into the methods and techniques used in simulating crowds has developed extensively within the last few years, particularly in the areas of video games and film. Despite recent impressive results when simulating and rendering thousands of individuals, many challenges still exist in this area.The comparison of simulation with reality, the realistic appearance of virtual humans and their behavior, group structure and their motion, and collision avoidance are just some examples of these challenges. For most of the applications of crowds, it is now a requirement to have real-time simulations - which is an additional challenge, particularly when crowds are very large.Crowd Simulation analyses these challenges in depth and suggests many possible solutions. Daniel Thalmann and Soraia Musse share their experiences and expertise in the application of: - Population modeling- Virtual human animation- Behavioral models for crowds- The connection between virtual and real crowds- Path planning and navigation- Visual attention models- Geometric and populated semantic environments- Crowd renderingThe second edition presents techniques and methods developed since the authors first covered the simulation of crowds in 2007. Crowd Simulation includes in-depth discussions on the techniques of path planning, including a new hybrid approach between navigation graphs and potential-based methods. The importance of gaze attention - individuals appearing conscious of their environment and of others - is introduced, and a free-of-collision method for crowds is also discussed.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes