Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Assessment and Data Systems in Early Childhood Settings: Theory and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
350
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.1 cm
Peso
0.69 kg.
ISBN13
9789811959585

Assessment and Data Systems in Early Childhood Settings: Theory and Practice (en Inglés)

Claire McLachlan (Ilustrado por) · Tara McLaughlin (Ilustrado por) · Sue Cherrington (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

Assessment and Data Systems in Early Childhood Settings: Theory and Practice (en Inglés) - McLachlan, Claire ; McLaughlin, Tara ; Cherrington, Sue

Libro Nuevo

$ 3,187.51

$ 5,795.48

Ahorras: $ 2,607.96

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 97 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Assessment and Data Systems in Early Childhood Settings: Theory and Practice (en Inglés)"

This book describes the use of data systems in early childhood settings (birth to eight years) for the purposes of assessment, evaluation and curriculum planning. It presents an international collection of research examining ways in which teachers and researchers have revisited notions of what constitutes effective assessment, revised ways in which they assess children's learning and development and use the knowledge gained for curriculum planning. It offers insights into contemporary research on how teachers and children are engaging with data systems as part of effective assessment and how these approaches influence practice.This book presents recent theorizing and examples of research which have investigated innovative approaches to assessment using data systems in early years settings. It represents both early childhood and junior primary contexts and includes research which focusses on teachers' perspectives and reflections on use of data systems. It also examines research which reflects on what children gain from being involved in these data systems.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes