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portada Art of the Twentieth Century, Volume III: 1946-1968 the Birth of Contemporary Art (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
448
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
28.7 x 21.8 x 3.6 cm
Peso
2.34 kg.
ISBN
8861301940
ISBN13
9788861301948

Art of the Twentieth Century, Volume III: 1946-1968 the Birth of Contemporary Art (en Inglés)

Valerio Terraroli (Autor) · Carlo Bertelli (Autor) · Skira · Tapa Dura

Art of the Twentieth Century, Volume III: 1946-1968 the Birth of Contemporary Art (en Inglés) - Terraroli, Valerio ; Belli, Gabriella ; Bertelli, Carlo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Art of the Twentieth Century, Volume III: 1946-1968 the Birth of Contemporary Art (en Inglés)"

The Art of the 20th Century is a five-volume project that is distinguished by its innovative style and format. Each volume has narrative text and a full index arranged chronologically by artistic period. In this third volume in the series, the halfway mark of the twentieth century to what many would already describe as the contemporary period is examined.

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El libro está escrito en Inglés.
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