EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada A Sociopolitical Agenda for TESOL Teacher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN13
9781350262843

A Sociopolitical Agenda for TESOL Teacher Education (en Inglés)

De Costa, Peter ; Yazan, Bedrettin ; Ustuk, Özgehan (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

A Sociopolitical Agenda for TESOL Teacher Education (en Inglés) - de Costa, Peter ; Yazan, Bedrettin ; Ustuk, Özgehan

Libro Físico

$ 2,535.40

$ 4,609.82

Ahorras: $ 2,074.42

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Sociopolitical Agenda for TESOL Teacher Education (en Inglés)"

Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL) sits at the nexus of constant change, which makes it vitally important for language teachers to engage in continuous development and keep abreast of the sociopolitical milieu in which they are embedded. However, most teacher education activities are often associated with what is perceived as best practices that are expected to be adopted(often uncritically) for classroom application and practice, with the intention of training teachers to become technicians in their respective classrooms. In reality, TESOL practitioners often find themselvesin situations that require them to be reflexive practitioners and to negotiate sites of political struggles and social injustice. Given that a socially situated understanding of TESOL teacher education is often overlooked, this volume highlights the sociopolitical dimensions of TESOL teacher education. In Part 1, the authors introduce the theoretical underpinnings of the sociopolitical agenda proposed by this volume. Building on these theories, Part 2 realizes the proposed agenda by situating it within actual TESOL teacher education contexts that are characterized by power imbalances and neoliberally inflected educational injustices.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes