Compartir
A Case Study Phenomenon Approach: Are Alternative Schools Education Programs for K-12 a Holding Cell for Black Students in an Eastern North Carolina S (en Inglés)
Ed D. Alisha Johnson
(Autor)
·
III Dba Keith
(Autor)
·
Mat Anthony Paniccia
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
A Case Study Phenomenon Approach: Are Alternative Schools Education Programs for K-12 a Holding Cell for Black Students in an Eastern North Carolina S (en Inglés) - Johnson, Ed D. Alisha ; Keith, III Dba, Jr. ; Paniccia, Mat Anthony
$ 428.40
$ 713.99
Ahorras: $ 285.60
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 30 de Julio y el
Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "A Case Study Phenomenon Approach: Are Alternative Schools Education Programs for K-12 a Holding Cell for Black Students in an Eastern North Carolina S (en Inglés)"
This study will seek to gain the impact of understanding about how black students enrolled in an alternative school program may be facing racial desegregations and discrimination. This is a phenomenon case study, which gleans the information about alternative education school programs that provide education for all students, especially black students, and it may be the holding cell for future crimes committed on the rising base on chronic behavior issues displayed in the classroom setting. Alternative Education schools play a vital role when it comes to academic learning in the Eastern part of North Carolina and a limited portion conducted in the South Carolina school district were identified.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.