Compartir
I'M Afraid Debbie From Marketing has Left for the Day: How to use Behavioral Design to Create Change in the Real World (en Inglés)
Morten Munster (Autor)
·
Laurence King Publishing
· Tapa Blanda
I'M Afraid Debbie From Marketing has Left for the Day: How to use Behavioral Design to Create Change in the Real World (en Inglés) - Morten Munster
$ 358.50
$ 651.83
Ahorras: $ 293.32
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 12 de Julio y el
Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "I'M Afraid Debbie From Marketing has Left for the Day: How to use Behavioral Design to Create Change in the Real World (en Inglés)"
How to Use Behavioral Design to Create Change in the Real WorldIn this ground-breaking book, author Morten Münster presents a set of rules that individuals and companies can follow to bring about necessary change.Using behavioral design and an accessible four-step method, he shows how people can be persuaded to do one thing instead of another and thereby achieve success.By examining an array of examples drawn from business, government, various public groups and institutions he demonstrates how the rules can be learned and applied in different contexts.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.