EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Win/Loss Analysis: How to Capture and Keep the Business You Want (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.2 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9780997272215

Win/Loss Analysis: How to Capture and Keep the Business You Want (en Inglés)

Ellen Naylor (Autor) · Business Intelligence Source, Inc. · Tapa Blanda

Win/Loss Analysis: How to Capture and Keep the Business You Want (en Inglés) - Naylor, Ellen

Libro Físico

$ 468.70

$ 852.18

Ahorras: $ 383.48

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 70 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Win/Loss Analysis: How to Capture and Keep the Business You Want (en Inglés)"

Do you want to win and retain more business? Nail the competition? When you win deals, do you know why you win them? When you lose deals, do you know why you lose them? When your existing customers choose you again, why do they? When your existing customers abandon you, why do they? If you don't ask your customers and those who chose a competitor, you won't truly discover why you're winning and losing deals. Find out why buyers choose to do business with you or your competition. Learn how they went about making their buying decision. If your company is struggling, losing its visibility or failing in growth projections, you need Win/Loss Analysis. Woven throughout are steps to gather and implement competitive intelligence, customer insight and strategic panache. You will pull insight to develop specific buyer personas. With the guidance of Win/Loss Analysis, you will discover how to remove the guesswork, and gain more business by conducting Win/Loss interviews with your customers and former prospects--after the buying decision has been made. For over two decades, Win/Loss expert Ellen Naylor has guided executives and managers to world-class results with her 12-Step Win/Loss process. Now you will get her inside tips and secrets to lead your company to do the same. Not convinced yet? Research shows that taking action from a formal Win/Loss program can improve win rates between 15 to 30 percent. Bronze Independent Publisher's award Business/Career/Sales category.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes