EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Voice and Tone Strategy: Connecting With People Through Content (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781937434687
Categorías

Voice and Tone Strategy: Connecting With People Through Content (en Inglés)

John Caldwell (Autor) · Xml Press · Tapa Blanda

Voice and Tone Strategy: Connecting With People Through Content (en Inglés) - John Caldwell

Libro Nuevo

$ 588.78

$ 1,070.51

Ahorras: $ 481.73

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 91 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Voice and Tone Strategy: Connecting With People Through Content (en Inglés)"

Connections. We all want them. We seek them in our everyday lives, in our relationships with people, places and things. Emotion is at the heart of any meaningful connection, and how we talk to each other taps into it. Our character, brought to life through our voice, is the most powerful tool we have to connect with people, especially when it comes to connecting on an emotional level.In the past, a transactional relationship with customers was sufficient. A simple experience that delivered a clear benefit, such as extra money in their pocket or the easy completion of a task, was all you needed to satisfy and retain existing customers. But times have changed. Today, more than ever, consumers gravitate toward--and increasingly, crave--meaningful experiences.This book focuses on the role of a voice and tone strategy as a part of a successful content strategy. Voice and Tone Strategy: Connecting with People through Content shows you how to create a voice and tone strategy that addresses customer needs and helps you build exceptional customer relationships.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes