Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Virtual Crowds: Methods, Simulation, and Control (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 19.1 x 1.0 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9783031792410
N° edición
1

Virtual Crowds: Methods, Simulation, and Control (en Inglés)

Norman Badler (Autor) · Jan Allbeck (Autor) · Nuria Palechano (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Virtual Crowds: Methods, Simulation, and Control (en Inglés) - Palechano, Nuria ; Badler, Norman ; Allbeck, Jan

Libro Nuevo

$ 821.34

$ 1,642.68

Ahorras: $ 821.34

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Virtual Crowds: Methods, Simulation, and Control (en Inglés)"

There are many applications of computer animation and simulation where it is necessary to model virtual crowds of autonomous agents. Some of these applications include site planning, education, entertainment, training, and human factors analysis for building evacuation. Other applications include simulations of scenarios where masses of people gather, flow, and disperse, such as transportation centers, sporting events, and concerts. Most crowd simulations include only basic locomotive behaviors possibly coupled with a few stochastic actions. Our goal in this survey is to establish a baseline of techniques and requirements for simulating large-scale virtual human populations. Sometimes, these populations might be mutually engaged in a common activity such as evacuation from a building or area; other times they may be going about their individual and personal agenda of work, play, leisure, travel, or spectator. Computational methods to model one set of requirements may not mesh well with good approaches to another. By including both crowd and individual goals and constraints into a comprehensive computational model, we expect to simulate the visual texture and contextual behaviors of groups of seemingly sentient beings. Table of Contents: Introduction / Crowd Simulation Methodology Survey / Individual Differences in Crowds / Framework (HiDAC + MACES + CAROSA) / HiDAC: Local Motion / MACES: Wayfinding with Communication and Roles / CAROSA: Functional Crowds / Initializing a Scenario / Evaluating Crowds

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes