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portada Value, Beauty, and Nature: The Philosophy of Organism and the Metaphysical Foundations of Environmental Ethics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
302
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.7 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781438495569

Value, Beauty, and Nature: The Philosophy of Organism and the Metaphysical Foundations of Environmental Ethics (en Inglés)

Brian G. Henning (Autor) · State University of New York Press · Tapa Blanda

Value, Beauty, and Nature: The Philosophy of Organism and the Metaphysical Foundations of Environmental Ethics (en Inglés) - Henning, Brian G.

Libro Físico

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Reseña del libro "Value, Beauty, and Nature: The Philosophy of Organism and the Metaphysical Foundations of Environmental Ethics (en Inglés)"

Brian G. Henning is Professor of Philosophy and Environmental Studies and Founding Director of the Center for Climate, Society, and the Environment at Gonzaga University. He is the author of many books, including The Ethics of Creativity: Beauty, Morality, and Nature in a Processive Cosmos.

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