Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Unobtrusive Observations of Learning in Digital Environments: Examining Behavior, Cognition, Emotion, Metacognition and Social Processes Using Learnin (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
244
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9783031309915

Unobtrusive Observations of Learning in Digital Environments: Examining Behavior, Cognition, Emotion, Metacognition and Social Processes Using Learnin (en Inglés)

Kovanovic, Vitomir ; Azevedo, Roger ; Gibson, David C. (Autor) · Springer · Tapa Dura

Unobtrusive Observations of Learning in Digital Environments: Examining Behavior, Cognition, Emotion, Metacognition and Social Processes Using Learnin (en Inglés) - Kovanovic, Vitomir ; Azevedo, Roger ; Gibson, David C.

Libro Físico

$ 1,270.48

$ 2,309.96

Ahorras: $ 1,039.48

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 82 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Unobtrusive Observations of Learning in Digital Environments: Examining Behavior, Cognition, Emotion, Metacognition and Social Processes Using Learnin (en Inglés)"

This book integrates foundational ideas from psychology, immersive digital learning environments supported by theories and methods of the learning sciences, particularly in pursuit of questions of cognition, behavior and emotion factors in digital learning experiences. New and emerging foundations of theory and analysis based on observation of digital traces are enhanced by data science, particularly machine learning, with extensions to deep learning, natural language processing and artificial intelligence brought into service to better understand higher-order thinking capacities such as self-regulation, collaborative problem-solving and social construction of knowledge. As a result, this edited volume presents a collection of indicators or measurements focusing on learning processes and related behavior, (meta-)cognition, emotion and motivation, as well as social processes. In addition, each section of the book includes an invited commentary from a related field, such as educational psychology, cognitive science, learning science, etc.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes