¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Understanding the Higher Education Market in Africa (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032173559

Understanding the Higher Education Market in Africa (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés)

Mogaji, Emmanuel (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Blanda

Understanding the Higher Education Market in Africa (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés) - Mogaji, Emmanuel

Libro Nuevo

$ 910.72

$ 1,655.85

Ahorras: $ 745.13

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Understanding the Higher Education Market in Africa (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés)"

This book offers theoretical and practical insights into the marketing of higher education in Africa. It explores the key players, challenges and policies affecting higher education across the continent; their marketing strategies and the students' selection process.While acknowledging the vast size of the continent, this book aims to provide an understanding of the dynamics of higher education in Africa. This book recognises the private and government involvement in higher education provision and students and staff as stakeholders in the marketisation process. Strategic efforts are directed by universities to attract prospective students. This book further addresses issues such as the responses of higher education sectors to the notion of markets and marketing; consumerism and competition in higher education in Africa; conceptions of the commodification of higher education in Africa; and the dominance of Western epistemologies and their influence in transforming higher education sectors. Students as consumers in increasingly marketised higher education sectors in Africa are also discussed.Though primarily for marketing students and academic researchers, the book's feature of blended theoretical and practical knowledge means that it will also be of interest to marketing practitioners and university managers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes