Celebremos el mes del libro hasta 70% y envío gratis  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Uncertainty and Graphing in Discovery Work: Implications for and Applications in Stem Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
454
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789400770089
N° edición
2014

Uncertainty and Graphing in Discovery Work: Implications for and Applications in Stem Education (en Inglés)

Wolff-Michael Roth (Autor) · Springer · Tapa Dura

Uncertainty and Graphing in Discovery Work: Implications for and Applications in Stem Education (en Inglés) - Wolff-Michael Roth

Libro Nuevo

$ 1,960.51

$ 3,921.01

Ahorras: $ 1,960.51

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 96 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 15 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Uncertainty and Graphing in Discovery Work: Implications for and Applications in Stem Education (en Inglés)"

This book describes and theorizes the function of graphs and graphing in scientific discovery work from a social practice perspective. In this work, graphs are both topic and tool. In discovery work, where scientists do not initially know what to make of graphs, there is a lot of uncertainty and scientists struggle in trying to make sense of what to make of graphs. Contrary to the belief that scientists unproblematically ?interpret? graphs, the chapters in this book show that uncertainty about their research object is tied to uncertainty of the graphs. It may, as in this study, take several years of struggle in their workplace before scientists come to know just what their graphs are evidence of. Scientists may resist what eventually comes to be known as the correct interpretations ? leading, as in the present case, to a discovery that overthrows what has been a 60-year scientific canon. Graphs turn out to stand to the entire research in a part/whole relation, where scientists not only need to be highly familiar with the context from which their data are extracted but also with the entire process by means of which the natural world comes to be transformed and represented in the graph. This has considerable implications for science, technology, engineering, and mathematics education at the secondary and tertiary level and in vocational training. ?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes