EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Transnational Perspectives on Curriculum History (Routledge Research in International and Comparative Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.9 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781138604780
N° edición
1

Transnational Perspectives on Curriculum History (Routledge Research in International and Comparative Education) (en Inglés)

Gary McCulloch (Ilustrado por) · Ivor Goodson (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

Transnational Perspectives on Curriculum History (Routledge Research in International and Comparative Education) (en Inglés) - McCulloch, Gary ; Goodson, Ivor ; González-Delgado, Mariano

Libro Nuevo

$ 2,024.31

$ 3,680.56

Ahorras: $ 1,656.25

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transnational Perspectives on Curriculum History (Routledge Research in International and Comparative Education) (en Inglés)"

This book offers a remarkable range of research that emphasises the need to analyse the shaping of curricula under historical, social and political variables. Teachers' life stories, the Cold War as a contextual element that framed curricular transformations in the US and Europe, and the study of trends in education policy at transnational level are issues addressed throughout. The book presents new lines of work, offering multidisciplinary perspectives and provides an overview of how to move forwards.The book brings together the work of international specialists on Curriculum History and presents research that offers new perspectives and methodologies from which to approach the study of the History of Education and Educational Policy. It offers new debates which rethink the historical study of the curriculum and offers a strong interdisciplinary approach, with contributions across Education, History and the Social Sciences.This book will be of great interest for academics and researchers in the fields of education and curriculum studies. It will also appeal to educational professionals, teachers and policy makers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes