Celebremos el mes del libro hasta 70% y envío gratis  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Time Management: 24 Techniques to Make Each Minute Count at Work (The Mcgraw-Hill Professional Education Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
64
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0071493387
ISBN13
9780071493383
N° edición
1

Time Management: 24 Techniques to Make Each Minute Count at Work (The Mcgraw-Hill Professional Education Series) (en Inglés)

Marc Mancini (Autor) · Mcgraw-Hill · Tapa Blanda

Time Management: 24 Techniques to Make Each Minute Count at Work (The Mcgraw-Hill Professional Education Series) (en Inglés) - Marc Mancini

Libro Nuevo

$ 336.92

$ 561.54

Ahorras: $ 224.62

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 03 de Mayo y el Lunes 13 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Time Management: 24 Techniques to Make Each Minute Count at Work (The Mcgraw-Hill Professional Education Series) (en Inglés)"

Helps readers match the right communications tool to each situation Provides real-world examples and actionable recommendations Shows how to transform stress and frustration into increased confidence and fulfillment.MAXIMIZE YOUR PRODUCTIVITY, ENHANCE YOUR MANAGERIAL SKILLS, AND SHARPEN YOUR EDGE IN BUSINESS!They say time is money. And thanks to Time Management, you can make every moment more valuable, through 24 easily mastered techniques that will instantly increase your workplace efficiency. Through clear, concise directions - all informed by real world examples - you'll learn how to match the right timesaving method to each situation and avoid ineffective strategies that can actually cost time rather than save it.Deliver more value to your organization while enhancing your career by:Learning time-saving strategies you can implement right now o Anticipating time-wasting situations o Identifying causes of procrastination o Turning frustration into confidence o Training others to perform efficiently o Delegating tasks effectively o Heightening your effectiveness as a manager o Increasing your visibility within the organization.Helps readers match the right communications tool to each situation Provides real-world examples and actionable recommendations Shows how to transform stress and frustration into increased confidence and fulfillment

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes