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portada Theory and Practice of Creativity Measurement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
225
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781618211606

Theory and Practice of Creativity Measurement (en Inglés)

Eunice Alencar; Maria Bruno-Faria; Denise Fleith (Autor) · Prufrock Press · Tapa Blanda

Theory and Practice of Creativity Measurement (en Inglés) - Eunice Alencar; Maria Bruno-Faria; Denise Fleith

Libro Físico

$ 978.17

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Theory and Practice of Creativity Measurement (en Inglés)"

Theory and Practice of Creativity Measurement explores important and fascinating topics related to the assessment of creativity. An introductory chapter provides an overview of numerous measures to assess the multiple dimensions of creativity and addresses the parameters to be considered when evaluating the quality of the available instruments, as well as the steps to be taken in their administration and interpretation. The next six chapters each describe an instrument designed to assess a variable related to creativity, such as obstacles to personal creativity, classroom climate for creativity, creativity in mathematics, and creativity strategies at the work setting. These instruments may be used in the school context or in the workplace for diagnostic purposes and for planning intervention strategies to facilitate the development and expression of the capacity to create. The book offers numerous insights that may be a source of inspiration for researchers in the area, unveiling new possibilities for research and promotion of creativity.

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