¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers (Routledge Interpretive Marketing Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138986411
N° edición
1

The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers (Routledge Interpretive Marketing Research) (en Inglés)

John O'shaughnessy; Nicholas O'shaughnessy (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers (Routledge Interpretive Marketing Research) (en Inglés) - John O'shaughnessy; Nicholas O'shaughnessy

Libro Físico

$ 903.55

$ 1,807.09

Ahorras: $ 903.55

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers (Routledge Interpretive Marketing Research) (en Inglés)"

This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. In recent years, conventional ideas of 'free will' have come under attack in the context of consumer choice and similarly, postmodernists have sabotaged the very notion of consumer rationality. O’Shaughnessy and O'Shaughnessy adopt a moderating perspective, reviewing and critiquing these attacks in order to work towards a more nuanced view of the consumer: neither entirely autonomous nor perfectly rational. While the first part of this book concentrates on assailing critiques of 'free-will', the second part takes issue with the postmodernist emphasis on the non-rational. The authors situate these critiques in the context of key academic debate, examining the logic and empirical bases for their claims thus leading to a deeper understanding of 'bounded' rationality and the potential of the adaptive unconscious to affect consumer choice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes