¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada The Sociology of Arts and Markets: New Developments and Persistent Patterns (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
431
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 2.3 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN13
9783030390150

The Sociology of Arts and Markets: New Developments and Persistent Patterns (en Inglés)

Glauser, Andrea ; Holder, Patricia ; Mazzurana, Thomas (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

The Sociology of Arts and Markets: New Developments and Persistent Patterns (en Inglés) - Glauser, Andrea ; Holder, Patricia ; Mazzurana, Thomas

Libro Nuevo

$ 3,591.54

$ 6,530.08

Ahorras: $ 2,938.53

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 77 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 06 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Sociology of Arts and Markets: New Developments and Persistent Patterns (en Inglés)"

This edited collection offers an in-depth analysis of the complex and changing relationship between the arts and their markets. Highly relevant to almost any sociological exploration of the arts, this interaction has long been approached and studied. However, rapid and far-reaching economic changes have recently occurred. Through a number of new empirical case studies across multiple artistic, historic and geographical settings, this volume illuminates the developments of various art markets, and their sociological analyses. The contributions include chapters on artistic recognition and exclusion, integration and self-representation in the art market, sociocultural changes, the role of the gallery owner, and collectives, rankings, and constraints across the cultural industries. Drawing on research from Japan, Switzerland, France, Italy, China, the US, UK, and more, this rich and global perspective challenges current debates surrounding art and markets, and will be an important reference point for scholars and students across the sociology of arts, cultural sociology and culture economy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes