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portada the inner game of trading: creating the winneras state of mind (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1997
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.3 x 1.6 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN
0786311894
ISBN13
9780786311897

the inner game of trading: creating the winneras state of mind (en Inglés)

Jaime Vándor Koppel (Autor) · Robert Koppel (Autor) · Howard Abell (Autor) · McGraw-Hill · Tapa Blanda

the inner game of trading: creating the winneras state of mind (en Inglés) - Koppel, Robert ; Abell, Howard ; Koppel

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Reseña del libro "the inner game of trading: creating the winneras state of mind (en Inglés)"

Putting money at risk in the markets exposes every trader to fear, greed and a host of other destructive emotions. For the first time ever in paperback, The Inner Game of Trading shows the reader how to master the psychological skills that are essential to successful trading. It is an insightful, colourful book that reflects the collective wisdom of the best traders in the business.

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El libro está escrito en Inglés.
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