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portada The Course Syllabus: A Learning-Centered Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2008
Idioma
Inglés
N° páginas
132
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1
ISBN
0470197617
ISBN13
9780470197615
N° edición
1

The Course Syllabus: A Learning-Centered Approach (en Inglés)

Judith Grunert O'brien (Autor) · Jossey Bass · Tapa Blanda

The Course Syllabus: A Learning-Centered Approach (en Inglés) - Judith Grunert O'brien

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Course Syllabus: A Learning-Centered Approach (en Inglés)"

When it was first published in 1997, The Course Syllabus became the gold standard reference for both new and experienced college faculty. Like the first edition, this book is based on a learner-centered approach. Because faculty members are now deeply committed to engaging students in learning, the syllabus has evolved into a useful, if lengthy, document. Today's syllabus provides details about course objectives, requirements and expectations, and also includes information about teaching philosophies, specific activities and the rationale for their use, and tools essential to student success.

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El libro está escrito en Inglés.
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