¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada The Concise Human Body Book (dk Human Body Guides) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Autor
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781465484697
N° edición
1
Categorías

The Concise Human Body Book (dk Human Body Guides) (en Inglés)

Dk (Autor) · Dk Pub · Tapa Blanda

The Concise Human Body Book (dk Human Body Guides) (en Inglés) - Dk

Libro Nuevo

$ 401.37

$ 668.95

Ahorras: $ 267.58

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Concise Human Body Book (dk Human Body Guides) (en Inglés)"

Discover all there is to know about human anatomy in DK's latest concise visual guide to the human body.Fully updated to reflect the latest medical information, The Concise Human Body Book is illustrated throughout with colorful and comprehensive diagrams, photographs, scans, and 3D artworks, which take you right into the cells and fibers that are responsible for keeping your body ticking.The Concise Human Body Book provides full coverage of the body, function by function, system by system. In the opening chapter, colorful medical scans, illustrations, and easy-to-understand diagrams show you how the different parts of the body work together to produce a living whole. Eleven main body systems - including the skeletal system, cardiovascular system, and respiratory system - are then covered in intricate detail in the following chapters, with each section ending on common diseases and disorders that can affect that system.From bones and muscles to systems and processes, this in-depth, pocket-sized guide to the body's physical structure, chemical workings, and potential problems is the must-have reference manual for trainee medical professionals, students, or anyone interested in finding out more about how the human body works.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes