Celebremos el mes del libro hasta 70% y envío gratis  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada The Acquisition of Numeral Classifiers: The Case of Japanese Children (Studies on Language Acquisition) (Studies on Language Acquisition [Sola]) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
213
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
3110183676
ISBN13
9783110183672
N° edición
2011

The Acquisition of Numeral Classifiers: The Case of Japanese Children (Studies on Language Acquisition) (Studies on Language Acquisition [Sola]) (en Inglés)

Kasumi Yamamoto (Autor) · Mouton De Gruyter · Tapa Dura

The Acquisition of Numeral Classifiers: The Case of Japanese Children (Studies on Language Acquisition) (Studies on Language Acquisition [Sola]) (en Inglés) - Kasumi Yamamoto

Libro Nuevo

$ 2,859.68

$ 5,719.36

Ahorras: $ 2,859.68

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 72 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 14 de Mayo y el Lunes 27 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Acquisition of Numeral Classifiers: The Case of Japanese Children (Studies on Language Acquisition) (Studies on Language Acquisition [Sola]) (en Inglés)"

The book is about the numeral classifier system and the acquisition of Japanese classifiers by Japanese children. It consists of two parts. First, it provides a general typological characterization of numeral classifier phrases and discusses problems in determining what constitutes the nature of classifiers. It also discusses the semantic properties of numeral classifiers based on an analysis of four languages from four different language families. Second, it examines the acquisitions of Japanese numeral classifiers by Japanese preschool children, ages 3 to 6, with a primary emphasis on the development of comprehension. The importance of the study is that it reveals that young children have a much greater sensitivity to the conceptual underpinnings of the numeral classifier system than was previously considered to be the case. The research results also provide a converging source of evidence that young children often come to initially grasp the structure of the world in ways that are better understood in cognitive than perceptual terms. The implications will contribute to not only the area of language acquisition but also categorization and conceptual development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes