EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Testing Regimes, Accountabilities and Education Policy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
196
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 17.3 x 1.5 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9781138240735
Categorías

Testing Regimes, Accountabilities and Education Policy (en Inglés)

Lingard, Bob ; Martino, Wayne ; Rezai-Rashti, Goli (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Testing Regimes, Accountabilities and Education Policy (en Inglés) - Lingard, Bob ; Martino, Wayne ; Rezai-Rashti, Goli

Libro Físico

$ 297.38

$ 594.76

Ahorras: $ 297.38

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Testing Regimes, Accountabilities and Education Policy (en Inglés)"

Around the globe, various kinds of testing, including high stakes national census testing, have become meta-policies, steering educational systems in particular directions, and having great effects on schools and on teacher practices, as well as upon student learning and curricula. There has also been a complementary global aspect to this with the OECD's PISA and IEA's TIMSS and PIRLS, which have had impacts on national education systems and their policy frameworks. While there has been a globalized educational policy discourse that suggests that high stakes standardised testing will drive up standards and enhance the quality of a nation's human capital and thus their international economic competitiveness, this discourse still manifests itself in specific, vernacular, path dependent ways in different nations. High stakes testing and its effects can also be seen as part of the phenomenon of the 'datafication' of the world and 'policy as numbers', linked to other reforms of the state, including new public management, network governance, and top-down and test-based modes of accountability. This edited collection provides theoretically and empirically informed analyses of these developments. This book was originally published as a special issue of the Journal of Education Policy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes