¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Techwise Infant and Toddler Teachers: Making Sense of Screen Media for Children Under 3 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.9 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781681236704

Techwise Infant and Toddler Teachers: Making Sense of Screen Media for Children Under 3 (en Inglés)

Patricia a. Cantor (Autor) · Mary M. Cornish (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Techwise Infant and Toddler Teachers: Making Sense of Screen Media for Children Under 3 (en Inglés) - Cantor, Patricia a. ; Cornish, Mary M.

Libro Nuevo

$ 1,499.05

$ 2,498.42

Ahorras: $ 999.37

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 82 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Techwise Infant and Toddler Teachers: Making Sense of Screen Media for Children Under 3 (en Inglés)"

Infants and toddlers--the so‐called "touchscreen generation"--are living in a screen mediasaturated world. They are the target market for ever‐growing numbers of apps, TV shows, electronic toys, and e‐books. Making sense of the complex issues associated with screen media in the lives of children under 3 can be challenging for the adults who care for them. There is a strong need among teachers (and parents) of infants and toddlers for guidance related to the appropriate role of screen media in early care and education. Unlike most other books about technology in early childhood, this book focuses specifically on infants and toddlers. It explores why and how infant and toddler teachers need to be techwise in order to understand the implications of screen media for children's learning and development. The book serves as a single, accessible resource to relevant research findings from the fields of pediatric medicine, child development, developmental psychology, social and behavioral sciences, and brain science. It provides infant/toddler teachers with a comprehensive approach and strategies to guide their decisionmaking and promote practices that are evidence‐based, family‐centered, culturally responsive, and collaborative. It is a call for teachers to think carefully and act wisely when making decisions about screen media--both the technology that they are encountering now and the technology they will encounter in the future--in order to optimize the learning and healthy development of infants and toddlers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes