¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Technology-Enhanced and Collaborative Learning: Affordances, Approaches and Challenges (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
120
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138283688
N° edición
1
Categorías

Technology-Enhanced and Collaborative Learning: Affordances, Approaches and Challenges (en Inglés)

Martin, Stewart ; Notari, Michele (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Technology-Enhanced and Collaborative Learning: Affordances, Approaches and Challenges (en Inglés) - Martin, Stewart ; Notari, Michele

Libro Físico

$ 2,582.68

$ 5,165.36

Ahorras: $ 2,582.68

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 04 de Julio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Technology-Enhanced and Collaborative Learning: Affordances, Approaches and Challenges (en Inglés)"

Technology-enhanced, collaborative and blended learning settings can promote more effective approaches to teaching, learning and assessment when context, agency and individual characteristics are taken into account. This book presents critical insight into the theoretical and practical progress made towards establishing effective, valid and reliable strategies for using and evaluating such approaches, and the challenges and implications of doing so. Topics explored include technology-enhanced learning and student evaluations; student engagement and the perception of teaching quality; instructional design and assessment strategies; blended network and mobile technologies for enriching learning and for monitoring and assessment; and the motivations of students to engage with evaluation. Contributors examine issues such as the underlying variabilities in student evaluation of teaching; the implications of inherited cultural and pedagogic practices for educators using collaborative and blended learning; and the international empirical progress in research to understand and measure interactions between cognition, successful learning, and individual difference in technology-augmented settings.This book will be an essential resource for international researchers and undergraduate and postgraduate students wishing to gain a deeper understanding of the leading perspectives and insights into technology enhanced, blended and collaborative learning, as well as for practitioners and policy makers interested in technology applications in education and training in varied pedagogical and cultural settings. This book was originally published as a special issue of Educational Research and Evaluation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes