EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teaching Recent Global History: Dialogues Among Historians, Social Studies Teachers and Students (Transforming Teaching) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780415897082
Categorías

Teaching Recent Global History: Dialogues Among Historians, Social Studies Teachers and Students (Transforming Teaching) (en Inglés)

Diana B. Turk,Laura J. Dull,Robert Cohen,Michael R. Stoll (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Teaching Recent Global History: Dialogues Among Historians, Social Studies Teachers and Students (Transforming Teaching) (en Inglés) - Diana B. Turk,Laura J. Dull,Robert Cohen,Michael R. Stoll

Libro Físico

$ 681.35

$ 1,362.71

Ahorras: $ 681.35

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Recent Global History: Dialogues Among Historians, Social Studies Teachers and Students (Transforming Teaching) (en Inglés)"

Teaching Recent Global History explores innovative ways to teach world history, beginning with the early 20th century. The authors’ unique approach unites historians, social studies teachers, and educational curriculum specialists to offer historically rich, pedagogically innovative, and academically rigorous lessons that help students connect with and deeply understand key events and trends in recent global history. Highlighting the best scholarship for each major continent, the text explores the ways that this scholarship can be adapted by teachers in the classroom in order to engage and inspire students.  Each of the eight main chapters highlights a particularly important event or theme, which is then complemented by a detailed discussion of a particular methodological approach. Key features include: • An overarching narrative that helps readers address historical arguments;• Relevant primary documents or artifacts, plus a discussion of a particular historical method well-suited to teaching about them;• Lesson plans suitable for both middle and secondary level classrooms; • Document-based questions and short bibliographies for further research on the topic. This invaluable book is ideal for any aspiring or current teacher who wants to think critically about how to teach world history and make historical discussions come alive for students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes