Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teaching Reading in Spanish: A Linguistically Authentic Framework for Emerging Multilinguals (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.0 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781475864687

Teaching Reading in Spanish: A Linguistically Authentic Framework for Emerging Multilinguals (en Inglés)

Rocio del Castillo-Perez (Autor) · Julia Stearns Cloat (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Teaching Reading in Spanish: A Linguistically Authentic Framework for Emerging Multilinguals (en Inglés) - del Castillo-Perez, Rocio ; Cloat, Julia Stearns

Libro Nuevo

$ 954.24

$ 1,734.99

Ahorras: $ 780.75

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 65 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Reading in Spanish: A Linguistically Authentic Framework for Emerging Multilinguals (en Inglés)"

Teaching Reading in Spanish: A Linguistically Authentic Framework for Emerging Multilinguals is an essential teacher instructional guide to developmental biliteracy. It provides a comprehensive reading framework for teachers who teach students to read Spanish in K-12 dual language and bilingual programs. Anchored in asset-based pedagogy, this framework applies a systematic Spanish literacy approach to biliteracy by weaving together a tapestry of relevant instructional components including phonemic and phonological awareness, oracy, decoding, background knowledge, vocabulary, language structures, verbal reasoning, and literacy knowledge. What sets this Spanish developmental literacy framework apart is its approach to Spanish reading instruction that is based on linguistically-authentic pedagogy, not on English-language practices. Teaching Reading in Spanish includes the DCC Leveling Instrument, a standards-based, practical instructional tool that guides teachers through the process of efficiently and accurately determining the reading levels of authentic Spanish text. DCC Lectura provides teachers with the tools that they need to guide their students to become skilled readers through appropriately challenging books that act as multicultural mirrors, windows, and sliding-glass doors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes