¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teaching, Pedagogy, and Learning: Fertile Ground for Campus and Community Innovations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781475832884

Teaching, Pedagogy, and Learning: Fertile Ground for Campus and Community Innovations (en Inglés)

Galle, Jeffery W. ; Harrison, Rebecca L. (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Teaching, Pedagogy, and Learning: Fertile Ground for Campus and Community Innovations (en Inglés) - Galle, Jeffery W. ; Harrison, Rebecca L.

Libro Nuevo

$ 2,131.33

$ 3,552.22

Ahorras: $ 1,420.89

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching, Pedagogy, and Learning: Fertile Ground for Campus and Community Innovations (en Inglés)"

Teaching, Pedagogy, and Learning: Fertile Ground for Campus and Community Innovations brings together narratives of pedagogical innovation aimed at increasing student engagement and performance and bolstering faculty teaching effectiveness and satisfaction. These trans-disciplinary, trans-pedagogical essays all emerged from faculty experiences at the annual Institute for Pedagogy in the Liberal Arts (IPLA), offered by Oxford College of Emory University. The book spotlights two significant points: first, faculty need pioneering, supportive contexts within which they can conceive, develop, revise, and publish innovative teaching experiments using the same principles of experiential and active learning that have become the foundation of learning for student success; and, second, strong institutional partnership with faculty development affords one way to achieve this outcome. The seven essays in this book are written by seventeen diverse scholar-teachers across eleven academic disciplines and nine institutions--from K-12 schools to small liberal arts colleges to tier-one research institutions--for whom the IPLA experience at Oxford spring-boarded significant pedagogical growth.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes