EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teaching Math to Multilingual Students, Grades K-8: Positioning English Learners for Success (Corwin Mathematics Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
252
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781071810842
N° edición
1

Teaching Math to Multilingual Students, Grades K-8: Positioning English Learners for Success (Corwin Mathematics Series) (en Inglés)

Kathryn Chval; Erin Marie Smith; Lina Trigos-Carrillo; Rachel Jadean Pinnow (Autor) · Corwin · Tapa Blanda

Teaching Math to Multilingual Students, Grades K-8: Positioning English Learners for Success (Corwin Mathematics Series) (en Inglés) - Kathryn Chval; Erin Marie Smith; Lina Trigos-Carrillo; Rachel Jadean Pinnow

Libro Nuevo

$ 501.33

$ 1,002.65

Ahorras: $ 501.33

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 5 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Math to Multilingual Students, Grades K-8: Positioning English Learners for Success (Corwin Mathematics Series) (en Inglés)"

Using strengths-based approaches to support development in mathematics  It’s time to re-imagine what’s possible and celebrate the brilliance multilingual learners bring to today’s classrooms. Innovative teaching strategies can position these learners as leaders in mathematics. Yet, as the number of multilingual learners in North American schools grows, many teachers have not had opportunities to gain the competencies required to teach these learners effectively, especially in disciplines such as mathematics. Multilingual learners―historically called English Language Learners―are expected to interpret the meaning of problems, analyze, make conjectures, evaluate their progress, and discuss and understand their own approaches and the approaches of their peers in mathematics classrooms. Thus, language plays a vital role in mathematics learning, and demonstrating these competencies in a second (or third) language is a challenging endeavor. Based on best practices and the authors’ years of research, this guide offers practical approaches that equip grades K-8 teachers to draw on the strengths of multilingual learners, partner with their families, and position these learners for success. Readers will find:  • A focus on multilingual students as leaders • A strength-based approach that draws on students’ life experiences and cultural backgrounds • An emphasis on maintaining high expectations for learners’ capacity for mastering rigorous content • Strategies for representing concepts in different formats  • Stop and Think questions throughout and reflection questions at the end of each chapter • Try It! Implementation activities, student work examples, and classroom transcripts

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes