Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teaching for Thinking: Fostering Mathematical Teaching Practices Through Reasoning Routines (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.2 x 18.6 x 1.4 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9780325120072

Teaching for Thinking: Fostering Mathematical Teaching Practices Through Reasoning Routines (en Inglés)

Grace Kelemanik (Autor) · Amy Lucenta (Autor) · Heinemann Educational Books · Tapa Blanda

Teaching for Thinking: Fostering Mathematical Teaching Practices Through Reasoning Routines (en Inglés) - Kelemanik, Grace ; Lucenta, Amy

Libro Físico

$ 905.79

$ 1,646.89

Ahorras: $ 741.10

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching for Thinking: Fostering Mathematical Teaching Practices Through Reasoning Routines (en Inglés)"

Teaching our children to think and reason mathematically is a challenge, not because students can't learn to think mathematically, but because we must change our own often deeply-rooted teaching habits. This is where instructional routines come in. Their predictable design and repeatable nature support both teachers and students to develop new habits. In Teaching for Thinking, Grace Kelemanik and Amy Lucenta pick up where their first book, Routines for Reasoning, left off. They draw on their years of experience in the classroom and as instructional coaches to examine how educators can make use of routines to make three fundamental shifts in teaching practice: Focus on thinking: Shift attention away from students' answers and toward their thinking and reasoning Step out of the middle: Shift the balance from teacher-student interactions toward student-student interactions Support productive struggle: Help students do the hard thinking work that leads to real learning With three complete new routines, support for designing your own routine, and ideas for using routines in your professional learning as well as in your classroom teaching, Teaching for Thinking will help you build new teaching habits that will support all your students to become and see themselves as capable mathematicians.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes