¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teaching Early Algebra Through Example-Based Problem Solving: Insights From Chinese and U. So Elementary Classrooms (Routledge Research in Stem Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
222
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367431785
N° edición
1

Teaching Early Algebra Through Example-Based Problem Solving: Insights From Chinese and U. So Elementary Classrooms (Routledge Research in Stem Education) (en Inglés)

Meixia Ding (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teaching Early Algebra Through Example-Based Problem Solving: Insights From Chinese and U. So Elementary Classrooms (Routledge Research in Stem Education) (en Inglés) - Meixia Ding

Libro Nuevo

$ 2,275.26

$ 4,136.83

Ahorras: $ 1,861.57

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Early Algebra Through Example-Based Problem Solving: Insights From Chinese and U. So Elementary Classrooms (Routledge Research in Stem Education) (en Inglés)"

Drawing on rich classroom observations of educators teaching in China and the U.S., this book details an innovative and effective approach to teaching algebra at the elementary level, namely, "teaching through example-based problem solving" (TEPS). Recognizing young children’s particular cognitive and developmental capabilities, this book powerfully argues for the importance of infusing algebraic thinking into early grade mathematics teaching and illustrates how this has been achieved by teachers in U.S. and Chinese contexts. Documenting best practice and students’ responses to example-based instruction, the text demonstrates that this TEPS approach – which involves the use of worked examples, representations, and deep questions – helps students learn and master fundamental mathematical ideas, making it highly effective in developing algebraic readiness and mathematical understanding. This text will benefit post-graduate students, researchers, and academics in the fields of mathematics, STEM, and elementary education, as well as algebra research more broadly. Those interested in teacher education, classroom practice, and developmental and cognitive psychology will also find this volume of interest.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes