¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teacher Evaluation as Cultural Practice: A Framework for Equity and Excellence (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138333208
N° edición
1

Teacher Evaluation as Cultural Practice: A Framework for Equity and Excellence (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés)

María Del Carmen Salazar; Jessica Lerner (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Teacher Evaluation as Cultural Practice: A Framework for Equity and Excellence (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés) - María Del Carmen Salazar; Jessica Lerner

Libro Nuevo

$ 850.53

$ 1,546.41

Ahorras: $ 695.88

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Evaluation as Cultural Practice: A Framework for Equity and Excellence (Language, Culture, and Teaching Series) (en Inglés)"

Moving beyond the expectations and processes of conventional teacher evaluation, this book provides a framework for teacher evaluation that better prepares educators to serve culturally and linguistically diverse (CLD) learners. Covering theory, research, and practice, María del Carmen Salazar and Jessica Lerner showcase a model to aid prospective and practicing teachers who are concerned with issues of equity, excellence, and evaluation. Introducing a comprehensive, five-tenet model, the book demonstrates how to place the needs of CLD learners at the center and offers concrete approaches to assess and promote cultural responsiveness, thereby providing critical insight into the role of teacher evaluation in confronting inequity. This book is intended to serve as a resource for those who are committed to the reconceptualization of teacher evaluation in order to better support CLD learners and their communities, while promoting cultural competence and critical consciousness for all learners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes