Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teacher Education in Computer-Assisted Language Learning: A Sociocultural and Linguistic Perspective (Advances in Digital Language Learning and Teaching) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781350100992
Categorías

Teacher Education in Computer-Assisted Language Learning: A Sociocultural and Linguistic Perspective (Advances in Digital Language Learning and Teaching) (en Inglés)

Euline Cutrim Schmid (Autor) · Continnuum 3Pl · Tapa Blanda

Teacher Education in Computer-Assisted Language Learning: A Sociocultural and Linguistic Perspective (Advances in Digital Language Learning and Teaching) (en Inglés) - Euline Cutrim Schmid

Libro Nuevo

$ 1,066.73

$ 1,939.51

Ahorras: $ 872.78

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Education in Computer-Assisted Language Learning: A Sociocultural and Linguistic Perspective (Advances in Digital Language Learning and Teaching) (en Inglés)"

Even though many pre-service and in-service teacher programs now address information and computer technology, computer- assisted language learning (CALL) teacher education is still reported as inadequate. Why is this? This book elaborates on some of the existing concerns and through deft analysis of longitudinal data begins to piece together a future road map for CALL teacher education. The book adopts a sociocultural approach, based on the principle that teaching (and learning how to teach) is a long term, complex developmental process that operates through participation in social practices that come with the territory. Euline Cutrim Schmid highlights the need for situated and localized learning, pre-service and in-service collaboration and collaborative peer-assisted learning. Above all of this, the book recommends and proves the efficacy of socially aware and professional reflective practice. This is an essential sociolinguistic take on the computer learning revolution.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes