menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Sustainable Luxury and Social Entrepreneurship: Stories from the Pioneers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781783531493
N° edición
1

Sustainable Luxury and Social Entrepreneurship: Stories from the Pioneers (en Inglés)

Gardetti, Miguel Angel ; Girón, María Eugenia (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Sustainable Luxury and Social Entrepreneurship: Stories from the Pioneers (en Inglés) - Gardetti, Miguel Angel ; Girón, María Eugenia

Libro Físico

$ 2,520.29

$ 5,040.58

Ahorras: $ 2,520.29

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Sustainable Luxury and Social Entrepreneurship: Stories from the Pioneers (en Inglés)"

Luxury products are now seen by a growing number of global consumers as an important and more widely available way of expressing personal aspirations and values. Most consumers of luxury products and services use them as status symbols and symbols of success. However, the definition of success - and the way it is perceived by others - is changing. Many of these successful consumers now want the brands they use to reflect their concerns and aspirations. Such products come with a heavy social and environmental cost. Sustainable luxury is about rediscovering the old meaning of luxury - a considered purchase of a beautifully crafted object with built-in social and environmental value.The social entrepreneurs documented in this book highlight the relationship between personal values and sustainability, entrepreneurship and innovation in developing and marketing luxury products. The pioneers outline how they have developed inclusive supply chains with poor and vulnerable communities. Their stories prove that luxury need not be a destructive force. Instead, this book opens a window on a world where entrepreneurial pioneers can change the rules of the game.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes