Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Study Guide to an Introduction of Wallace Stevens (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.5 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN13
9781645424680

Study Guide to an Introduction of Wallace Stevens (en Inglés)

Intelligent Education (Autor) · Dexterity · Tapa Blanda

Study Guide to an Introduction of Wallace Stevens (en Inglés) - Intelligent Education

Libro Físico

$ 264.02

$ 480.03

Ahorras: $ 216.01

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 70 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Study Guide to an Introduction of Wallace Stevens (en Inglés)"

A comprehensive study guide offering in-depth explanation, essay, and test prep for Wallace Stevens including a brief commentary on a number of Stevens' works, which explore his philosophies on reality and imagination. As an author of the early twentieth-century, Stevens considered his work as continuing the ideas American realization introduced by Emerson and Whitman. Moreover, Stevens' poetry is structured around literary devices like iambic pentameter, blank verse, and abundant symbolism. This Bright Notes Study Guide explores the context and history of Stevens' classic work, helping students to thoroughly explore the reasons it has stood the literary test of time. Each Bright Notes Study Guide contains: - Introductions to the Author and the Work - Character Summaries - Plot Guides - Section and Chapter Overviews - Test Essay and Study Q&As The Bright Notes Study Guide series offers an in-depth tour of more than 275 classic works of literature, exploring characters, critical commentary, historical background, plots, and themes. This set of study guides encourages readers to dig deeper in their understanding by including essay questions and answers as well as topics for further research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes