Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Strategies and Methods for Implementing Trauma-Informed Pedagogy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
315
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.1 cm
Peso
1.11 kg.
ISBN13
9781799874737

Strategies and Methods for Implementing Trauma-Informed Pedagogy (en Inglés)

Bernadowski, Carianne (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Strategies and Methods for Implementing Trauma-Informed Pedagogy (en Inglés) - Bernadowski, Carianne

Libro Físico

$ 4,224.07

$ 7,680.13

Ahorras: $ 3,456.06

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 57 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Strategies and Methods for Implementing Trauma-Informed Pedagogy (en Inglés)"

Twenty-first century classrooms are diverse in nature and everchanging. Students enter classrooms with many experiences, both positive and negative, that influence and affect their ability to learn. More specifically, children who have experienced trauma often struggle socially, emotionally, and academically. Unfortunately, many educators are not adequately trained to identify the signs of trauma in children. In fact, they may misinterpret the outward behavioral manifestations of trauma as other conduct disorders. Strategies and Methods for Implementing Trauma-Informed Pedagogy is a critical reference book that helps teachers and administrators identify manifestations of trauma in children and explain the characteristics and classroom interventions and resources that can aid educators in supporting students who have experienced trauma. This text explains the effects of trauma and the ways in which it manifests in children, explores resources and community options to support children who have experienced trauma, presents strategies to help students who have experienced trauma to learn in the classroom, and teaches the management of behaviors in positive ways to cultivate a community of learners. Covering topics such as positive behavioral interventions and supports (PBIS), racial trauma, and student classroom behavior, this text is essential for classroom teachers, teachers in training, school counselors, school psychologists, preservice teachers, administrators, researchers, and academicians.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes