Celebremos el mes del libro hasta 70% y envío gratis  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Storyscaping: Stop Creating Ads, Start Creating Worlds (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
20.32 x 20.32 CM
ISBN
1118823281
ISBN13
9781118823286
Categorías

Storyscaping: Stop Creating Ads, Start Creating Worlds (en Inglés)

Darren Mccoll Gaston Legorburu (Autor) · Wiley · Tapa Dura

Storyscaping: Stop Creating Ads, Start Creating Worlds (en Inglés) - Darren McColl Gaston Legorburu

Libro Físico

$ 608.05

$ 1,013.41

Ahorras: $ 405.36

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Lunes 27 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Storyscaping: Stop Creating Ads, Start Creating Worlds (en Inglés)"

How to use powerful tools to engage customers with your brandMarketers, technologists, and corporate leaders are looking for ways to more effectively connect consumers with their brand. Storyscapes introduces "storyscaping" as a way to create immersive experiences that solve the challenge of connecting brands and consumers. This book describes a powerful new approach to advertising and marketing for the digital age that involves using stories to design emotional and transactional experiences for customers, both online and offline. Each connection inspires engagement with another, so the brand becomes part of the customer's story. Authors Gaston Legorburu and Darren McColl explain how marketers can identify and define the core target audience segment, define your brand's purpose, understand the emotional desires of your consumers, and more.Shows how to map how the consumer engages with the category and product/serviceExplains how to develop an organizing idea and creative plan for an immersive storyscape experienceDefines the role of marketing channels around the organizing ideaEstablishes how technology can be applied to the experienceLearn how to measure, optimize, and evolve the customer experience through the use of strong narratives that compel consumers to buy into your brand. www.storyscaping.com

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes