Compartir
Social Motivation Hardback: Understanding Children's School Adjustment (Cambridge Studies in Social and Emotional Development) (en Inglés)
Jaana Juvonen
(Ilustrado por)
·
Kathryn R. Wentzel
(Ilustrado por)
·
Bernard Weiner
(Prefacio de)
·
Cambridge University Press
· Tapa Dura
Social Motivation Hardback: Understanding Children's School Adjustment (Cambridge Studies in Social and Emotional Development) (en Inglés) - Juvonen, Jaana ; Wentzel, Kathryn R. ; Weiner, Bernard
$ 2,949.59
$ 5,362.89
Ahorras: $ 2,413.30
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 11 de Junio y el
Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Social Motivation Hardback: Understanding Children's School Adjustment (Cambridge Studies in Social and Emotional Development) (en Inglés)"
This volume, featuring work by leading researchers in educational and developmental psychology, provides new perspectives on how and why children tend to thrive or fail at school. The individual chapters examine the unique roles of peers and teachers in communicating and reinforcing school-related attitudes, expectations, and definitions of self. The relation of children's school adjustment to school motivation, interpersonal functioning, and social skillfulness are also explored. The developmental and social perspectives on motivation and achievement presented in this text provide fresh insights into the complex processes that contribute to success in school. This is important reading for educators and psychologists who work with children.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.