Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Social Media Campaigning in Europe (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.7 x 21.1 x 1.3 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9780367671327
N° edición
1

Social Media Campaigning in Europe (en Inglés)

Darren G. Lilleker (Ilustrado por) · Karolina Koc-Michalska (Ilustrado por) · Ralph Negrine (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Social Media Campaigning in Europe (en Inglés) - Lilleker, Darren G. ; Koc-Michalska, Karolina ; Negrine, Ralph

Libro Físico

$ 421.68

$ 843.36

Ahorras: $ 421.68

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social Media Campaigning in Europe (en Inglés)"

Studies of election campaigns have shown an increased employment of websites, weblog tools, email, and social media by political campaigners, as well as the use of similar platforms by citizens to find information, communicate about elections or engage more generally in political issues. This comprehensive volume explores the ways in which social media is used on the one hand as a campaigning tool, and on the other, by local citizens. It aims to develop a more holistic and Eurocentric research agenda by capturing both supply and demand practices at the European level. The authors employ both single and multination case studies, furthering debates on how political actors and voters embrace the new information and communication environment, in what ways, and for what purposes. The book offers new perspectives on social media campaigning within European democracies, thereby contributing to a more global and comprehensive understanding of how campaigning is affected, and might be enhanced, by developing an interactive digital strategy.This book will be of great interest to students of both politics and media studies. It was originally published as a special issue of the Journal of Information Technology & Politics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes