¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Social and Emotional Prevention and Intervention Programming for Preschoolers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
251
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.4 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781461349037

Social and Emotional Prevention and Intervention Programming for Preschoolers (en Inglés)

Susanne A. Denham (Autor) · Rosemary Burton (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Social and Emotional Prevention and Intervention Programming for Preschoolers (en Inglés) - Denham, Susanne A. ; Burton, Rosemary

Libro Nuevo

$ 2,486.42

$ 4,520.76

Ahorras: $ 2,034.34

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 73 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social and Emotional Prevention and Intervention Programming for Preschoolers (en Inglés)"

Social and Emotional Prevention and Intervention Programming for Preschoolers rests on the idea that young children, under optimal circumstances, develop substantial abilities in social and emotional domains by the time they enter school. These abilities contribute to their success and well-being during these early years, but even more importantly, to both their successful adaptation to school (personal and academic) and their long-term mental health. The chapters of this volume present theoretical foundations for and explanations of what important adults in young children's lives - preschool teachers, daycare providers, parents - can do to encourage the development of such social-emotional abilities, including promoting secure attachment relationships, providing positive behavior guidance, and assisting children in developing emotion knowledge, emotion regulation, social problem-solving skills, and other positive social behaviors. In addition, the book reviews the current state of early childhood programming in each of these crucial areas, with the addition of a chapter on emergent parent programming on emotion coaching. Recommendations are made for making such programming work, for assessing individual children's development and program efficacy, and necessary future directions for this area are detailed. Social and Emotional Prevention and Intervention Programming for Preschoolers is a valuable resource for developmental psychologists, child psychologists, school and educational psychologists, school counselors, and early childhood educators.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes