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portada Second Wave Intertextuality and the Hebrew Bible (Resources for Biblical Study) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
384
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.7 cm
Peso
0.76 kg.
ISBN13
9780884143642

Second Wave Intertextuality and the Hebrew Bible (Resources for Biblical Study) (en Inglés)

Hyun Chul Paul Kim (Ilustrado por) · Marianne Grohmann (Ilustrado por) · SBL Press · Tapa Dura

Second Wave Intertextuality and the Hebrew Bible (Resources for Biblical Study) (en Inglés) - Grohmann, Marianne ; Kim, Hyun Chul Paul

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Second Wave Intertextuality and the Hebrew Bible (Resources for Biblical Study) (en Inglés)"

Essays from a diverse group of scholars offer new approaches to biblical intertextuality that examine the relationship between the Hebrew Bible, art, literature, sociology, and postcolonialism. These essays showcase how, why, and what intertextuality has been and present possible potential directions for future research and application.

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