Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada School Design Matters: How School Design Relates to the Practice and Experience of Schooling (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
190
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 18.5 x 1.0 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781138280113
N° edición
1
Categorías

School Design Matters: How School Design Relates to the Practice and Experience of Schooling (en Inglés)

Harry Daniels (Autor) · Andrew Stables (Autor) · Hau Ming Tse (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

School Design Matters: How School Design Relates to the Practice and Experience of Schooling (en Inglés) - Daniels, Harry ; Stables, Andrew ; Tse, Hau Ming

Libro Nuevo

$ 869.18

$ 1,580.33

Ahorras: $ 711.15

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "School Design Matters: How School Design Relates to the Practice and Experience of Schooling (en Inglés)"

Presenting qualitative and quantative findings from the unique, multi-disciplinary project, Design Matters?, this timely book explores the complex relationship between school design and practice to consider how environmental aspects impact on the day-to-day perceptions, actions and behaviours of pupils, teachers, leaders and professionals within the school community.Exploring debates and issues from a number of different professional and academic perspectives, School Design Matters results from a rich collaboration between schools, architects, engineers, educationalists and policymakers to consider what an inspiring teaching and learning environment might look like. Case studies and first-hand student and teacher experience allow analysis of the ways in which environmental factors might transform pedagogy, shape patterns of leadership, improve student engagement and enhance social interactions within and beyond the school community. Experts in their fields, authors acknowledge the significance of sociocultural contexts, reference relevant policy, and tackle the tensions, dilemmas and contradictions which frequently arise as schools and professionals in the design and construction sectors collaborate in the creation of buildings which fulfil the needs of diverse, invested parties.Offering a uniquely holistic approach to understanding the ways in which design may contribute, shape and mediate teaching and learning, this comprehensive text will be essential reading for educationalists, architects, policymakers and professionals involved in the design, construction and use of school buildings.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes