Compartir
Response to Intervention and Precision Teaching: Creating Synergy in the Classroom (en Inglés)
Kent Johnson
(Autor)
·
Elizabeth M. Street
(Autor)
·
Guilford Publications
· Tapa Dura
Response to Intervention and Precision Teaching: Creating Synergy in the Classroom (en Inglés) - Johnson, Kent ; Street, Elizabeth M.
$ 1,067.15
$ 2,134.31
Ahorras: $ 1,067.15
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 03 de Julio y el
Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Response to Intervention and Precision Teaching: Creating Synergy in the Classroom (en Inglés)"
Successful implementation of response to intervention (RTI) for academic skills problems requires rigorous progress monitoring. This book shows how the proven instructional technology known as precision teaching (PT) can facilitate progress monitoring while building K-12 students' fluency in reading, writing, math, and the content areas. Detailed instructions help general and special education teachers use PT to target specific skills at all three tiers of RTI, and incorporate it into project-based learning. Of crucial importance for RTI implementers, the book provides explicit procedures for measuring and charting learning outcomes during each PT session, and using the data to fine-tune instruction. Reproducible charts and other useful tools can be downloaded and printed in a convenient 8 1/2" x 11" size.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.