¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Researching Practitioner Inquiry as Professional Development: Voices from the Field of Science Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
165
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9783030595494

Researching Practitioner Inquiry as Professional Development: Voices from the Field of Science Teaching (en Inglés)

Rose M. Pringle (Autor) · Springer · Tapa Dura

Researching Practitioner Inquiry as Professional Development: Voices from the Field of Science Teaching (en Inglés) - Pringle, Rose M.

Libro Nuevo

$ 2,437.64

$ 4,432.07

Ahorras: $ 1,994.43

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Jueves 22 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Researching Practitioner Inquiry as Professional Development: Voices from the Field of Science Teaching (en Inglés)"

This book presents the authentic voices of science teachers engaged in practitioner inquiry as one component of a comprehensive professional development program. Practitioner inquiry as a genre of educational research, allows teachers to intentionally study their practices thus generating practical solutions to problems in their teaching and students' learning. The teachers' voices allowed us to enter their science classrooms to observe their posture and practices as reflective practitioners. They encountered issues such as culturally responsive teaching and low literacy proficiency and metacognitive skills among their struggling science learners. Their firsthand accounts provide new insights about practitioner inquiry as a tool to support teachers continuous learning, regardless of the disciplinary content areas. The book therefore provides a blueprint that can inform inservice teacher educators and support school and district administrators as they seek to nurture teachers' professional growth.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes