Compartir
Researching Creativity in Media Industries (en Inglés)
Mads Møller T. Andersen
(Autor)
·
Lexington Books
· Tapa Blanda
Researching Creativity in Media Industries (en Inglés) - Andersen, Mads Møller T.
$ 1,216.97
$ 2,028.28
Ahorras: $ 811.31
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 30 de Mayo y el
Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Researching Creativity in Media Industries (en Inglés)"
In this book, Mads M ller T. Andersen examines the methodological challenges that arise when studying creativity and creative processes in media industries, arguing that the field of media studies still has much to learn about how these industries facilitate their own creative processes. Andersen introduces and utilizes a theoretical framework of five traditions in creativity to guide readers through five different methods of approaching and understanding the concept of creativity, exploring whether media scholars should abandon current, romantic understandings of creativity in favor of more progressive and nuanced definitions. Ultimately, Andersen considers and offers examples of how, as a discipline, we can design studies of creative processes that also address what we still don't know about creativity in these contexts. Scholars interested in media studies, cultural studies, and research methods will find this book particularly useful.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.