Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Research As Social Change: New Opportunities For Qualitative Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1995
Idioma
Inglés
N° páginas
196
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.3 x 15.9 x 1.2 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9780415118699

Research As Social Change: New Opportunities For Qualitative Research (en Inglés)

Rob Walker (Autor) · Michael Schratz (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Research As Social Change: New Opportunities For Qualitative Research (en Inglés) - Schratz, Michael ; Walker, Rob

Libro Físico

$ 803.67

$ 1,607.34

Ahorras: $ 803.67

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Research As Social Change: New Opportunities For Qualitative Research (en Inglés)"

Have you ever thought research is boring? "Research" writes Umberto Eco "should be fun". It seems unlikely that Umberto Eco has read many of the standard social science or education research texts. But social research does offer the possibility of involvement in projects that are informative, sometimes revealing, and fun to do. This book shows us that teaching, learning and research are essentially social and deeply personal activities and that fun needs to be an integral part of this. This is not a conventional text, although it is about ways in which research can be used by those in various areas of professional practice. Its main concerns are with qualitative research, action research and case study methods, and it goes back to first principles arguing for research that is concerned with the nature of personal memories and of perception, the use of drawings and photographs, the emotional relationships implicit in any kind of research and the context of the contemporary workplace. The authors develop new directions and new possibilities for research and find ways of bringing together theory and practice, the personal and the social, organisations and their clients. It is an important resource for all who are interested in doing research but are sceptical or critical of most studies that are currently available.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes