¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Redefining Scientific Thinking for Higher Education: Higher-Order Thinking, Evidence-Based Reasoning and Research Skills (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
261
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.8 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN13
9783030242145

Redefining Scientific Thinking for Higher Education: Higher-Order Thinking, Evidence-Based Reasoning and Research Skills (en Inglés)

Murtonen, Mari ; Balloo, Kieran (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Redefining Scientific Thinking for Higher Education: Higher-Order Thinking, Evidence-Based Reasoning and Research Skills (en Inglés) - Murtonen, Mari ; Balloo, Kieran

Libro Nuevo

$ 3,389.34

$ 6,162.43

Ahorras: $ 2,773.09

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Redefining Scientific Thinking for Higher Education: Higher-Order Thinking, Evidence-Based Reasoning and Research Skills (en Inglés)"

This book examines the learning and development process of students' scientific thinking skills. Universities should prepare students to be able to make judgements in their working lives based on scientific evidence. However, an understanding of how these thinking skills can be developed is limited. This book introduces a new broad theory of scientific thinking for higher education; in doing so, redefining higher-order thinking abilities as scientific thinking skills. This includes critical thinking and understanding the basics of science, epistemic maturity, research and evidence-based reasoning skills and contextual understanding. The editors and contributors discuss how this concept can be redefined, as well as the challenges educators and students may face when attempting to teach and learn these skills. This edited collection will be of interest to students and scholars of student scientific skills and higher-order thinking abilities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes