¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Reading Celebrity Gossip Magazines (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Tema
Media Studies
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0745682197
ISBN13
9780745682198

Reading Celebrity Gossip Magazines (en Inglés)

Andrea Mcdonnell (Autor) · Polity · Tapa Blanda

Reading Celebrity Gossip Magazines (en Inglés) - Andrea Mcdonnell

Libro Nuevo

$ 752.75

$ 1,254.58

Ahorras: $ 501.83

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 71 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reading Celebrity Gossip Magazines (en Inglés)"

Americans are obsessed with celebrities. While our fascination withfame intensified throughout the twentieth century, the rise of theweekly gossip magazine in the early 2000s confirmed and fueled ourpopular culture’s celebrity mania. After a decade of dietsand dates, breakups and baby bumps, celebrity gossip magazinescontinue to sell millions of issues each week. Why are readers,especially young women, so attracted to these magazines? Whatpleasures do they offer us? And why do we read them, even when wedisagree with the images of femininity that they splash acrosstheir hot-pink covers?Andrea McDonnell answers these questions with the help ofinterviews from editors and readers, and her own textual and visualanalysis. McDonnell’s perspective is multifaceted; sheexamines the notorious narratives of celebrity gossip magazines aswell as the genre’s core features, such as the "Just Like Us"photo montage and the "Who Wore It Best?" poll. McDonnell showsthat, despite their trivial reputation, celebrity gossip magazinesserve as an important site of engagement for their readers, who usethese texts to generate conversation, manage relationships, andconsider their own ideas and values.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes