Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Protágoras y el Logos. Un Estudio Sobre Filosofía y Retórica Griega
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Español
N° páginas
380
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9788494580598
N° edición
1

Protágoras y el Logos. Un Estudio Sobre Filosofía y Retórica Griega

Edward Schiappa (Autor) · Avarigani Editores · Tapa Blanda

Protágoras y el Logos. Un Estudio Sobre Filosofía y Retórica Griega - Edward Schiappa

Libro Nuevo

$ 514.58

$ 935.61

Ahorras: $ 421.02

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Protágoras y el Logos. Un Estudio Sobre Filosofía y Retórica Griega"

Revealing the Invisible provides a front-row seat to the mind-blowing future, where businesses of the 21st century can read consumers’ minds and make informed decisions based on their behaviors and tendencies.The world is at the precipice of a disruptive new era in which the ability to track every behavior will predict our individual and collective futures. Using artificial intelligence to analyze trillions of once-invisible data (behaviors) across vast digital ecosystems, companies and governments now have unimagined insight into our every behavior. Although making private behaviors “visible” may conjure a sense of 1984, the reality is that a new kind of value will emerge that has the power to radically alter the way we view some of the most basic tenets of business. Concepts such as brand loyalty will be turned on their heads as companies now have to find ways to prove their loyalty to each individual consumer. In addition, the emergence of hyper-personalization and outcome-driven products may begin to solve some of the most pressing and protracted problems of our time. And it’s not just human beings whose behaviors are being captured and analyzed. AI-powered autonomous vehicles, smart devices, and intelligent machines will all exhibit behaviors. In this very near future every person and digital device will have its own cyberself—a digital twin that knows more about us than we know about ourselves. Farfetched? Only if you discount the enormous power of these new technologies, which will use the invisible patterns in all of our behaviors to develop an intimate understand of what drives, us, where we see value, and how we want to experience the world. Revealing the Invisible shows businesses how to predict consumer behavior based on customers’ prior tendencies, allowing a company to make better decisions regarding growth, products, and implementation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Español.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes