¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Posthumanism and Literacy Education: Knowing/Becoming/Doing Literacies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
254
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138094390
N° edición
1

Posthumanism and Literacy Education: Knowing/Becoming/Doing Literacies (en Inglés)

Kuby, Candace ; Spector, Karen ; Johnson Thiel, Jaye (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Posthumanism and Literacy Education: Knowing/Becoming/Doing Literacies (en Inglés) - Kuby, Candace ; Spector, Karen ; Johnson Thiel, Jaye

Libro Nuevo

$ 2,275.26

$ 4,136.83

Ahorras: $ 1,861.57

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Posthumanism and Literacy Education: Knowing/Becoming/Doing Literacies (en Inglés)"

Covering key terms and concepts in the emerging field of posthumanism and literacy education, this volume investigates posthumanism, not as a lofty theory, but as a materialized way of knowing/becoming/doing the world. The contributors explore the ways that posthumanism helps educators better understand how students, families, and communities come to know/become/do literacies with other humans and nonhumans. Illustrative examples show how posthumanist theories are put to work in and out of school spaces as pedagogies and methodologies in literacy education. With contributions from a range of scholars, from emerging to established, and from both U.S. and international settings, the volume covers literacy practices from pre-K to adult literacy across various contexts. Chapter authors not only wrestle with methodological tensions in doing posthumanist research, but also situate it within pedagogies of teaching literacies. Inviting readers to pause, slow down, and consider posthumanist ways of thinking about agency, intra-activity, subjectivity, and affect, this book explores and experiments with new ways of seeing, understanding, and defining literacies, and allows readers to experience and intra-act with the book in ways more traditional (re)presentations do not.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes